• Bd. Theodor Pallady nr. 40G, București
  • office@infonot.ro
  • Luni - Vineri: 08:00 - 16:30
service-13


Aplicația iNot este un program informatic pentru gestiunea activității notariale, realizat exclusiv pentru notarii publici din cadrul Uniunii Națíonale a Notarilor Publici din România (U.N.N.P.R.) de către Centrul Național de Administrare al Registrelor Naționale Notariale – Infonot (C.N.A.R.N.N. – Infonot) în cooperare cu o firmă din Franța, proiect demarat în anul 2018 și finalizat, într-o primă etapă, în anul 2020. Acest program a fost dat în exploatare în luna ianuarie 2021 tuturor notarilor publici care au optat să lucreze cu aplicația.

Aplicația iNot are ca principal obiectiv eficientizarea activității notariale la nivelul fiecărui birou, aceasta putând fi utilizată atât de notarii publici cât și de personalul angajat al acestora, fiind o platformă informatică colaborativă.

Aplicația iNot România este structurată pe mai multe module interconectate, care împreună concură la redactarea cu ușurință a actelor/procedurilor notariale, la gestionarea activității, la o rapidă și eficientă comunicare cu părțile actului notarial și cu autoritățile incidente, oferind posibilitatea accesării rapide a legăturilor informatice externe – link-uri - cu autoritățile care au incidență în activitatea notarială

Aplicația iNot are în componența sa următoarele module interconectate: Clienți, Imobile, Dosare, Acte și Documente, Agendă, Outlook și iNotScan.


Senior,And,Young,Female,Colleagues,Discuss,Online,Project,Look,At