• Modulul Dosare este cea mai importantă parte a aplicației reunind informațiile relevante din fișa client și fișă imobil, cuprinzând domeniile, familiile și modelele de acte cu incidență în activitatea notarială structurate conform Codului civil.
• Modulul Dosare este direct legat de generarea modelelor de acte în aplicație, care beneficiază, prin intermediul schemelor personalizate pentru fiecare model de act, de automatizări prin care se implementează anumite informații conținute în câmpurile prezente în fișele de client și imobile.
• Modulul Dosare cuprinde și informații la nivel teoretic în Fișa de lucru pe care utilizatorul o poate alege de la crearea unui dosar, fișă de lucru care reprezintă pașii de urmat în îndeplinirea unei proceduri notariale, putând fi vizualizate, tot la nivelul acesteia, clauzele importante pentru actul respectiv prin intermediul unor texte informative, afișate de aplicație.
• De asemenea, la nivelul dosarului este evidențiată corespondența, inclusiv emailurile primite sau transmise de la și către părțile actului sau alte autorități, precum și programările efectuate și gestionate prin intermediul Agendei din aplicație, conectată cu Calendarul din Outlook.
Telefon
021.311.35.29
021.345.60.71
021.345.60.74
021.311.35.10
021.311.35.46
021.345.60.72
021.345.60.75
021.311.35.47
021.345.60.73
021.345.60.76

